Ostimme kaksi sänkyä ennen Covidia koirillemme ja he rakastivat heitä. He tunsivat olonsa turvalliseksi ja pehmoiseksi. Sen jälkeen ne myytiin hetkeksi myynnin lisääntyessä. Tuen mielelläni yritystä, mutta pari päivää sitten ostamamme kolmas sänky saapui ja olemme täysin pettyneitä. No, minusta tuntuu, että pehmeys on edelleen olemassa, he joko vaihtivat valmistajaa tai vähentivät materiaalejaan. Liitetyssä kuvassa näkyy ensimmäinen vuode vasemmalla. Toinen sänky (oikealla) on sänky, jonka juuri saimme. Kaksi täysin erilaista tuotetta. Koiramme Freddie ei edes nuku siinä. Vaikka rakastimme alkuperäistä ostoamme ja kysyntä kasvoi kovaa kovaa, olen pettynyt tähän ostoon ja todennäköisesti palautan sen, jos emme saa sänkyä, jonka paksuus sillä alun perin oli, että koirat voisivat tarttua päänsä alle. En aivan mitä odotin.